28 Maj 2011

Halloj där!
Ledsen för den dåliga uppdateringen men har helt enkelt inte orkat bara.
Gårdagen spenderades hemma vilket var riktigt skönt, tog de bara lugnt :)
Idag däremot (Lördag) Har jag varit i Göteborg och träffat lite härliga människor,
de regnade dock lite med de gjorde inte så mycke :)
Kom hem för en stund sen och har huvudvärk så ska försöka trötta ut mig lite
och sedan gå och lägga mig i min härliga säng :)
Nu är de inte många dagar kvar tills ja slutar, mamma kanske skulle komma då också
vilket jag ser fram emot jätte mycket!
Orientring på Måndag också och de ska tydligen regna då också, får hoppas på de bästa !
Sen på tisdag är de avslutningsfest för 9:orna på kvällen och så är vi lediga till 12.00 någon gång på Onsdag:)
Även ledig torsdag-Måndag också sen är de bara tisdagen som är en hel dag med slappa lektioner för på Onsdag-Fredag har iv OS-dagar och sen veckan efter åker klassen till skarasommarland och sen på Onsdagen slutar vi :D
Underbart!
men nu ska ja dra mig från datan får se om ja skriver imorron!
hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0