15 Maj 2011

Hallå där!
Kom hem för en stund sedan från dopet som var riktigt vackert.
Tog inga bilder eftersom att mobilkameran inte e på hugget alls
och orkade inte ta med den andra kameran.
Kan även tillägga att jag har ätit smörgåstårta för första gången i mitt liv, den va utan fisk/skaldjur
som ja inte äter, denna va dock inte så go den heller men ja smakade ju iallafall (a'
Vill även tacka Anneli eller om det är pappa som lämnat deras sovrumsfönster
öppet halvt i två dagar och idag var de toalettfönstret som var öppet,
De blir lite knepigt när man glömmer nycklarna ibland (a'
Men ja börjar bli riktigt grym på att göra inbrott nu, kanske ska bli en hobby?
I vilket fall så regnar det ute till å från som vanligt, riktigt trist "/
Aja nu ska jag ta på mig en tjocktröja och kanske gosa ner mig framför en film ?
Hääh aja, Hejdå!

Kommentarer
Postat av: aleks

sv; hahahaah ;)

2011-05-15 @ 16:59:46
URL: http://aleeksolausson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0