aleks kom med något nytt

Sådär då, nu har jag lagt ner lite tid på att fixa Carros blogg. Den är rätt simpel men tyckte det behövdes lite förändring. Klockan ticka iväg och huvudet håller på att sprängas så tyvärr orkar jag inte fixa mera med den nu, men jag hoppas på att hon är nöjd och att ni andra tycker den iallafall duger:) ( tryck på f5 om ni inte ser headern)


Måste bara få rekomendera en film.
127 houers.
Den kan vara rätt seg i början men när man sätt den så kan jag lova att man börjar använda sin hjärna till vad man klagar över.
Se den. Det är en film MAN MÅSTE SE HELA AV för att både förstå och tycka om.
SOV GOTT!
/ Aleks

Kommentarer
Postat av: aleks

I KILL YOU!

2011-06-19 @ 01:07:30
URL: http://aleeksolausson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0