7 juni 2011

Hellu!
Sitter just nu i skolan på livets sista slöjdlektion, rätt gött ändå :P
Har inte sovit alls mycke inatt, hade precis somnat när åskan, blixten och ösregnet startade
så då blev de till att ligga vaken ett par timmar igen -.-'
Försov mig även lite idag så min kära fader körde mig till skolan som tur va :)
Igår va ja ju i Göteborg och fikade lite med Emmie, riktigt trevligt de va ju ett tag sen man såg henne.
Sen har de varit sjukt varmt ute i helgen också fast de kanske man ska va gla över men..
Äh de va lite för varmt tycker jag xD
Klippte mig även igår och blev blond fast ska färga de igen för de blev inte helt blont :P
Men nu ska ja dra mig mot cafét för Carro är hungrig hehe xD
Hejdå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0