30 juni 2011

Hey hey hey !
Idag har jag tillbringat min dag i Göteborg med Alex vilket var riktigt trevligt :)
Käkade glass och kikade i affärerna :)
imorron blir de upp tidigt för en avfärd till Trollhättan som sker 11.47
och är framme runt 14.30 - 15.00 någonting xD
Kan nästan sätta mitt huvud på att de blir en liten fika på strandgatan också? :P
Har en känsla av att Aleks håller på att bli stammis där nämligen hahah xD
Well well, nu ligger ja här i min sköna säng och funderar på en kvällspromenad?
Jag sov som en prinsessa inatt faktiskt, riktigt härlig säng och de är ju tur de :P
Mina brännblåsor på läppen är påväg bort också eller de är typ en litet sår nu istället xD
Halsen är också på bättringsvägen som tur är :D
Känner mig väldigt pratig nu faktiskt men tror ja ska sluta med det nu xD
Taggar inför Danmark också haha xD
Well, slutpratat för mig del idag!
hejdå!

Tråkigt med bilder igen men jag har ju inga på denna datan så
ni får en repris på denna bild :)


Kommentarer
Postat av: aleks

JAG HATAR DATORER

2011-06-30 @ 22:03:28
URL: http://aleeksolausson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0