29 juni 2011

Hej där!
Har ätit lite kvällsmat, duschat och gjort mig iordning för sängen :)
Var på Bio idag med Malin och såg " Bad Teacher" Den va faktiskt
bättre än vad jag hade förväntat mig, tycker ni ska se den :)
Min kära far har köpt en ny säng till mig vilket var välbehövt xD
De kommer bli härligt att få övergå till en liten 80 säng till 105,
kan även säga att de blev mycke jobbigare att bädda xD
Får hoppas att jag sover som en prinsessa inatt haha xD
Sitte förövrigt och knaprar halstabletter som en dåre men de är
faktiskt på bättringsvägen nu så de e ju bra de eftersom att jag åker till
Danmark på Måndag till Söndag (4-10 Juli).
Vet inte om de blir någon bloggning då men de är inte helt omöjligt :)
Men nu ska ja krypa ner i min säng så ni får sova så gott
för de ska jag göra :)
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0