26 Juni 2011

Halloj i lingonskogen?
Aleks påpekade att jag skrivit fel datum på förra inlägget..
Och de kan väl hända att jag gjorde men jag har aldrig nekat att jag är en dag bakom flötet ibland :P
Men ja Kom precis hem från Landet, Haft riktigt mysigt om man bortser från
brännblåsorna på läppen ja har införskaffat mig.
Det var nämligen så att vi grillade marsmallows och min började brinna
så ja skulle blåsa ut de men den hamnade för nära munnen så ja brände mig
smidig som jag e, blir så trött på mig själv -.-'
Idag blir de nog inte så mycke att göra, är sjukt seg
för har inte sovit så mycke inatt.
Men ja slänger nog in ett inlägg senare skulle jag tro :)
Hejdå sålänge!

Kommentarer
Postat av: aleks

sv; det gjorde ont på bröstkorgen, men nu är det lugnt:)))HAHAH hatar det, dem syns ju inte eller så;)

2011-06-27 @ 08:43:59
URL: http://aleeksolausson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0