23 juni 2011

Hej!
Slappis vecka kan man lugnt säga att jag haft.
Kommer inte ens ihåg vad jag har gjort, typ.. Slappat xD
Men de ska de bli ändring på snarast för pappa å Anneli ska göra
ett schema till mig Om vad jag ska göra på veckodagarna.
Jag fick ju inget sommarjobb så då tyckte dom att jag ska börja jobba här hemma
istället, obetalt dock men de är ju iallafall något att göra istället för att ligga i sängen
dag in å dag ut haha xD
Kommer bland annat få städa och hjälpa pappa med altanbygget osv.
Midsommar imorron ja, Tror Annelis pappa skulle komma hit bara sen på Lördag så drar
jag, pappa och Sandra till "Landet" (Gamelfarmor å gamelfarfar)
och firar lite smått där också :)
Men nu ligger jag gott nerbäddad i sängen så jag tror att ja släcker ner nu,
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: aleks

Grattis XD. dock är det 24:e ;)

2011-06-24 @ 01:22:09
URL: http://aleeksolausson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0