jag kommer alltid tillbaka

Då är jag..Aleks här och gästbloggar ännu en gång.
Undrar inte ni lika mycket som jag vad Carro håller på med just nu i Danmark. Sover hon, tjötar,partar,badar,solar. Vad gör hon? Ingen som vet. Imorgon om det var rätt i mitt minne så kommer hon hem, vet dock inte när men tidigt hoppas vi. Kanske får ta och träffa henne snart igen då om hon inte är hjärt tvättad och pratar Danska hela tiden. Det vore ju inte bra någonstans, för vem vill inte förstå vad hon säger när hon pratar med oss?;) Det lär vi inte göra om hon ska prata "konstigaspråket". Haha.Vi alla som kikar in och även jag hoppas ju iallafall på att hon har haft det toppen i Danmark och gjort en massa bus:) Nu var det dags för mig att sluta skriva för denna gången. Vi hörs säker igen om Aleks är tvungen att rycka in när bloggen står still;) Slänger också upp en bild på mig så ni vet lite vem som tjattrar;). Hejdå
/Love

( brukar dock inte springa runt i jumpsuiten jag har på mig på bilden)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0