11 juli 2011

Halloj !
Har precis käkat frukost och sitter just nu och bara njuter av att
vara hemma, somnade dock inte fören 4 inatt "/
Dagen består förståfrämst av att åka in till Stenungsund och fixa lite saker
sen ska jag hem å antagligen jobba lite skulle ja tro?
Vilken väderskillnad det är i Danmark och Sverige för när ja åkte fårn Danmark så
var de skitvarmt och när ja kommer till Sverige så hade de precis ösregnat och de låg tjock
dimma överallt, hmm?
Aja, kollade igenom mina bilder som ja tagit med mobilkameran och dom va inte alls bra
så de får bli några bilder på stranden skulle ja tro "/
Tackar även Aleks som bloggat lite åt mig undertiden ja va borta!
Kommer och hälsar på dig så snart ja kan med eller utan förvarning, vänta du bara ;)
Imorgon Kommer Alex nummer två hit och stannar till Onsdag,
De blir många Aleks/Alex i mitt huvud nu xD
Aja, Men nu ska ja leta efter lite kläder och dra mig :)
Hejdå!

Solbränna </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0