Feg katt?

Halloj i stugan!
Sitter hemma med syster medan de andra är ute på äventyr.
Har suttit ute på altanen en stund i solen, riktigt härligt.
Alice (katten) står alltid och jamar och försöker klättra på mitt fönster
för att hon vill ut, när ja har öppet altandörren och flyttar mig så hon kan komma ut
så står hon och jamar men går inte en millimeter.
Sätter mig och lockar på henne en stund men hon flyttar sig fortfarande inte en millimeter.
Hon e tuff och vild inne men när de gäller att komma ut e hon den fegaste katt ja sett!
Riktigt härlig med helg nu också hoppas bara solen håller i sig hela helgen.
Hade visst inte sovmorron idag eftersom att vi hade nationella prov i Engelska så
de va ju tur att jag åkte till skolan när ja åkte å inte somna om.
Hoppas de gick bra för mig iallafall, kändes bra när ja gjorde de men får väl se.
Men nu ska ja dra från datan,
hejdå!

Orkar inte vrida bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0