7 April 2011

Hej!
Härlig dag med sol och några få tunna vita mol på himlen.
Drog te Stenungsund efter skolan te Ungdomsmottagning å fick
mitt recept så ja åter kan käka mina ppiller igen.
Skulle åkte till syster efter de men hade sån huvudvärk
så åkte hem och käka lite istället.
Har även städat lite här hemma.
Fredag imorron vilket betyder Nationella i Engelska, som kommer gå åt helvete
känns de som.
Hoppas på att få träffa Tove på Lördag i Göteborg också :)
Men nu ska ja läsa lite tror ja.
hejdå!
Bild från nyår

Kommentarer
Postat av: malin

fiiiin tjej på bild!!



du får ta ett snack med mig, jag ska skärpa mig :)))

2011-04-07 @ 18:37:40
URL: http://snyggastrumpor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0