23 April 2011 - GLAD PÅSK!

Godmorron!
Vaknade faktiskt runt 9 idag blev rätt chockad brukar ju vakna runt 11-12.
Aja Det är påsk idag och jag har fått påskägg, hähä (a'
Är sjukt sugen på att åka till Göteborg idag men hittar ju ingen som
vill/kan åka med mig så funderar på att dra in snabbt själv.
Hade nämligen tänka köpa solglasögon (händer en gång vartannat år?)
Och lite sånna saker som e bra å ha xD
Får väl se vart dagen leder annars händer inte så mycke.
På Lördag tror ja pappa sa så kommer Lite släktingar och firar min födelsedag,
så de blir najs de :)
Men nu ska jag kolla runt lite här sen ska ja även passa Diva (syrrans nya hund)
En liten stund också.
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0