18 April 2011

Halloj!
Dagen började klockan 9 då jag drog mig till Trollhättan och träffade Aleks,
va ute i solen och bara tog de lugnt, helt underbart!
De blev till att ta bussen hem runt 4 eftersom att de va något fel med tåget.
En och en halv timmas bussresa till Göteborg var dock inte de roligaste jag gjort.
När jag var hemma i Jörlanda blev de till att bokstavligt kasta i sig lite mat och packa i ordning
för att åka till syster, sover här inatt :)
Sitter här med syster, Nellie och två trötta hundar.
Somnar nog tidigt inatt för en gångs skull, är helt slut!
Imorron blir de nog till Göteborg och träffa Sara och kanske Tove om ja har tur :)
Men nu ska jag vara lite social här så ni får ha de så bra så höres vi senare eller imorron.
Hejdå!

Aleks, döda mig inte men tyckte de såg lite våraktigt ut :P


Jag somnar med ett leende igen, underbart!<3

Kommentarer
Postat av: malin

sv: höhöh gör ju allt för dig.... ;p

och nej, hon är min!

2011-04-18 @ 21:05:00
URL: http://snyggastrumpor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0