15 April 2011- Packar mina väskor och drar

Hej där!
Kom hem för en liten stund sen, haft sjukt trevligt!
Är jävligt trött bara men annars så lever jag!
Har grejat med smådjur och hundar, har även
gett en spruta med medicin till en apelsin.
Haha ja de låter helt sjukt, men vi skulle iallafall testa på dedär med sprutor
och ALLT skulle vara sterilt (kliniskt rent ungefär)
Skulle låtsas att apelsinen var ett djur som var sjukt och behövde medicin.
Riktigt roligt haha, trevliga människor träffade ja också och sen är det
är sjukt fin och trevlig skola.
Blir antagligen till att packa väskorna och flytta dit, dock synd att ja bara kommer
vara hemma på helgerna och loven och mista kontakt med vänner och så.
Meen nu ska jag plocka in i diskmaskinen för att jag är så snäll.
Höres sen eller imorron,
Hejdå!

Fick även en tröja med mig hem :)

Kommentarer
Postat av: aleks

sv; är det en skola?!:O

Om det är en skola är du ju konstig, man kan inte välja detta före musiken:((( inte om man är människa det går liksom bara inte.

2011-04-16 @ 12:49:15
URL: http://aleeksolausson.blogg.se/
Postat av: aleks

sv; LBS?!

på omvalet så kan du ju ta bort moveit, så har du denna skolan(som du var på nu) som första och lbs som andra eller någonting. där är inte intagnings poängen så höga.

2011-04-16 @ 16:42:29
URL: http://aleeksolausson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0