12 April 2011

Hej!
De har varit en rätt go dag i skolan ändå.
Fick sluta lite tidigare för va hade Hjärt- och lungräddning (HLR)
Sista lektionen, men när ja kom hem var huset helt tomt och ingen
hade ring eller sagt något. Dom va väl hemma runt 5 iallafall och då blev de
potatis, pannbiff och brunsås till middag, mums!
Imorron blir de baslektion efter skolan, min baslärare har planerat massa spelningar och sånt för mig
utan att säga något, så helt plötsligt ska jag va med något band å spela?
Aja får väl se imorron hur de blir, ska 'ven leta efter en lapp som
kom från strömma gymnasiet ska nämligen dit å kolla lite men kommer inte ihåg vilken dag.
Men nu ska jag ta en knäckemacka och gå och lägga mig
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: aleks

FORTSÄTT ATT HJÄLPA MED MED ATT FOLK SKA GÅ IN PÅ BLOGGEN KLICKA PÅ BANNERN OCH BLI MEDLEMMAR:o

men försök så dom kan skriva med sin blogg/hemsida

2011-04-13 @ 08:01:56
URL: http://aleeksolausson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0