Grattis min älskade vän!

Hej där!
har precis vart å lämnat Disa på Centralen i gbg, hon höll mig sällskap inatt nämligen.
Ensamna hemma så bänka oss framför L-word med chips, popcorn och cola!
la oss runt 4 men somna väl 5-6 haha! :P
har satt på en tvätt och packat ihop inför resan till skolan imorron, ska sova i farmors lägenhet inatt
hon är ändå i Norge, Disa kommer och gör mig sällskap också :)
Om några timmar blir de någon kallops liknande gryta med potatismos! Mums!
Tror pappas tjej och hennes barn samt min farfar och hans tjej kommer och äter med oss :)
Men ja.. Vi får höras av!
SKA OCKSÅ PASSA PÅ ATT SÄGA GRATTIS TILL ALEKS SOM FYLLER HELA 17 ÅR IDAG!
SKA RINGA HENNE SEN OM HON TÄNKT SVARA FÖRSTÅS ;)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0