4 September 2011

Hejdär!
Sitter i Jörlanda och väntar på att klockan ska ticka för ja ska nämligen till Göteborg
en sväng hade ja tänkt!
Veckan i skolan har vart helt okej faktiskt och ser fram emot nästa vecka,
de är första gången jag helt ärligt kan säga att ja längtar till skolan.
Så många minnen man kommer få med alla underbara människor, helt underbart!
Jossan har bakat kärleksmums som hon ska ta med sig imorron (A)
Sen hade hon gjort något annat som ja inte får veta.. :(
Well, Får väl hoppas på de bästa helt enkelt!
Helgen går fort kan ja lova, känns som att ja precis kommit hem från skolan när ja
faktiskt ska åka tillbaka imorron, eller? De är väl Söndag idag?
Hmm, ja minnet är inte på topp iallafall xD
Men nu måste jag dra mig, ska städa mitt rum hade ja tänkt.
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0