5 Maj 2011

Hellu!
var lite lagom trött igår kväll så såg inte att ja ställt klockan på kvart i 10
när ja skulle sätta den på kvart i 9 för ja började ju halv 10.
Anneli kom in och väckte mig som tur va och pappa körde mig till skolan :)
Hade nationella i matte som sagt, de kändes rätt bra fast fick ju lite hjälp
eftersom att ja e rätt IQ befriad när de gäller matte, går ju i privatgrupper.
När ja kom hem så har ja faktiskt klippt gräset duktig som jag är :D
Strax blir de mat sen förhoppningsvis ut  Jörlanda, imorron blir de förhoppningsvis Göteborg också:)
Men nu ska jag ut å kolla om maten e klar för de luktar faktiskt så xD
Men ni får ha de fint så höres vi :)
Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0