25 maj 2011

Hallåj där!
Har inte varit så aktiv på bloggen de senaste men ja, får försöka ändra på de!
Idag har ja varit på kalas hos min gammelfarfar som fyllde 80, käka tacopaj och go tårta :D
Va även tvungen till att ställa in baslektionen för kalaset kom ivägen,
fick reda på att de va den sista för denna terminen så..
Nu ska basen väck och Carro slutar spela.
Kommer inte ha möjlighet för lektioner när ja börjar på Strömma som ligger 1 timma utanför Göteborg.
Min kusin kanske ville köpa den av mig sa hon, så får väl hoppas på de bästa så att ja blir av med den snart.
Haha På musiklektionen ida så skulle Musikläraren försöka spela in något dubstep liknande på "Garage band".
Han satte sig vid trummorna och vid pianot och mixade ihop något som spelades in på datan.
De hela slutade med att han bad mig säga "Thats awesome!" och så skulle ja ha lite fjortisröst.... -.-'
aja de blev såhär iallafall "http://www.youtube.com/watch?v=jOpnN4pzSLg&feature=feedlik" xD (Allt ljud är inspelat med Trummor/Piano av Axel)
Men nu mina kära damer å herrar ska ja lägga mig i sängen och glo film så..
Godnatt :D

Kommentarer
Postat av: aleks

IDIOT!!!

VARFÖR LÄGGER DU NER BASEN FÖR DU INTE KAN TA LEKTIONER?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!:O

2011-05-26 @ 07:39:15
URL: http://aleeksolausson.blogg.se/
Postat av: aleks

sv; MÄNNISKOR SOM LÄGGER NER MUSIK ÄR KÖRDA SÅ ÄR DET BARA!!:o

2011-05-26 @ 11:52:35
URL: http://aleeksolausson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0