19 maj 2011

Hallå där!
Kom precis hem från Storahögaskolansdag som inte va så lyckad -.-
Känner även att ja kanske ska sluta med mina Ppiller för mitt humör ska vi inte ens prata om.
Kan va sket glad ena sekunden och hur sur som helst nästa, börjar gråta hur lätt som helst av ingenting.
Aja, shit happens ? nä men ah..
Sitter även och taggar in för Kungälvscrusingen som är på Lördag, ska bli riktigt roligt :D
Är även ledig imorron vilket också är jävligt gött kan ja lova ! :D
Åh, jag har överlevt hela veckan med att inte kunna smsa riktigt jävla jobbigt må ja säga,
men min snälla fader ska ladda på mobilen åt mig imorron :D
Men nu ska ja se om Johanna är påväg hem så vi kan gå promenad, hejdåå!

Kommentarer
Postat av: aleks

jag vill också på crusing:(

2011-05-19 @ 22:18:28
URL: http://aleeksolausson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0