Tidsfördriv med 30 fakta/sanningar om mig

  1. Jag tror inte på kärlek
  2. Jag är blyg för nya folk.
  3. Det är inte många jag litar på eller öppnar mig för.
  4. Jag har sömnproblem i perioder
  5. Jag somnar lättare om det är någon som sover brevid mig och om man hör regn på utsidan.
  6. Jag somnar även lättare om jag lyssnar på tillexempel Yiruma Som är piano musik.
  7. Jag tror på andar.
  8. Jag har lätt för att gråta.
  9. Jag tycker inte om fjortisar, Tokio Hotel eller Justin Bieber!
  10. Jag tänker för mycket
  11. Jag försöker alltid att finnas där för mina vänner i alla lägen!
  12. Jag tycker inte om småkryp/insekter
  13. Jag tycker denna listan är jävligt onödig
  14. Jag somnar allra bäst och tillochmed ett leende när jag sover med någon som sitter brevid mig och spelar lugnt på akustisk gitarr (Helt underbart!)
  15. Jag tycker inte om att äta borta och undviker helst så gott det går.
  16. Jag är ingen morron människa men kan gå upp tidigt om de skulle behövas
  17. Jag har fobi för att snurra (efter en incident som gjorde att jag hamnade på sjukhuset.)
  18. Vår och sommar e dom bästa årstiderna men hösten är också lite mysig
  19. Jag älskar att mysa
  20. Jag är inte romantisk (tycker inte jag, har dock inte frågat andra xd)
  21. Jag är bra på att lyssna på folk men inte så bra på att prata.
  22. Jag gör bort mig rätt ofta
  23. Jag lovar inget jag inte kan hålla
  24. Jag håller mig allra helst och oftast till sanningen.
  25. Jag ser hellre till att mina vänner mår bra än att jag själv gör det (skulle kunna göra nästan allt för vissa!)
  26. Jag sover hellre borta hos vänner än att sova hemma
  27. Älskar när folk vågar öppna sig för mig, ett tecken på att dom litar på mig och de borde dom göra!
  28. Falskhet är något av de värsta jag vet !
  29. Jag älskar att vara vid havet och bara sitta i timmar och titta (helst med någon man kan va sig själv med, eller tycker om)
  30. Att vara på "landet" får mig avslappnad helst när man e långt hemifrån utan vuxna, bara med en/fler vänner man kan vara sig själv med.

Ja.. finns massor att berätta men här får de ta stopp.
Nä nu ska jag lyssna på Yiruma och försöka sova ;)
Men det finns nog igen som funkar bättre än "Jag somnar allra bäst och tillochmed ett leende när jag sover med någon som sitter brevid mig och spelar lugnt på akustisk gitarr (Helt underbart!)"
Värsta gla å avslapnad blir man xD
Aja nog om de Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0