Mysig katt :P

Godmorron!
Somnade med Alice brevid mig inatt,
Hon låg under täcket raklång intill mig
riktigt mys faktiskt :)
Nu ska jag snart åka till skolan,
även om ja inte behöver va där fören
08.40 men de går inga bussar tidigare än 07.55,
sen e jag jävligt lat också så jag orkar inte gå ner till
bussen nu när de e så kallt ute så åker med
min systers assistent xD
Nationellt prov i NO - Kemi nästa vecka också,
tror ingen i min klass kommer få G eftersom att
vi inte haft Kemi efter 7an och våran NO lärare
tycker att det är onödigt att ha det nu,
så kommer troligen inte ha det alls eftersom att vi håller på med
Fysik- nerver å sån skit.
Aja nu ska ja hämta min cola sen dra mig iväg!
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0