Havet

Halloj!
När ja kom hem från skolan tog ja en knäckemacka och en kopp O´boy,
Sen blev de utvecklingssamtal också, meen jag överlevde
och kom hem helskinnad, Puuh!
Sen blev de att käka lite och ut med Johanna, myys!
Gick ner till havet, när ja tänker efter så var de
rätt längesen jag var där nere, hittade även mobilen jag
kasta på en sten. Förvånad att den låg kvar.
Aja, nu sitter jag här på min stol i mitt rum
och lyssnar på musik å laddar över mina bilder
från kameran (tog kort vid havet)
Men ja nu har ja inget mer att skriva så
Hejdå!

Bildbomb med mysiga havs bilder





Eller jag tyckte dom va lite mysiga iallafall.
Förstelnad, Bilder för ögonen,
Jag fick en Flashback..

Kommentarer
Postat av: aleks

sv; typ håller på att ramla ner, ena benet i soffan och armen uppe:)

2011-03-14 @ 21:50:48
URL: http://aleeksolausson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0