Godnatt !

Godmorron?
Pillat lite med Aleks present i någon timma nu på kvällen,
Annars har jag inte gjort så mycket, ätit kollat let´s dance,
ja de var väl de xD Nu ligger jag iaf i sängen och ska snart sova,
Underbart!
Ska på kalas imorron till min kusin som fyllde år igår.. ehm ja vad var de han fyllde nu igen.
Tror de va ngt mellan 8-10 iaf haha va snäll ja känner mig som inte ens kommer ihåg xD
Senare blir de nog hem till syster och sova där, sånt som märks.
Aja nu orkar ja inte skriva mer, eller rättare sagt så
finns det inget mer att skriva så..
Godnatt!
Dags att inse att de bara är att ge upp, fast det har jag redan gjort
men inte hjärtat.. Inte hjärtat..
Om man bara hade en knapp som styrde alla känslor,
För jag vill inte detta men hjärtat vill..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0