<3

Du är en stjärna mamma, du är min hjälte!
Du är den starkaste jag vet, jag ser upp till dig
på vissa sätt, nej tyvärr inte alla..
Du visar att du bryr dig om mig nu som aldrig förr,
minst två sms om dagen får jag utav dig och några samtal
då du säger att du älskar mig mer än allt annat i hela världen,
att jag är stjärnan som lyser starkast på himlavalvet, din stjärna.
Jag börjar gråta varje gång.. Förlåt men jag blir bara så
jävla lycklig när jag hör din röst, vill bara hålla om dig nu
och säga att allt blir bra, men de kan jag inte..
Men snart hoppas jag att jag kan, så snart du
har fått bort parasiten som förstör dig dag efter dag,
helg efter helg, då kommer jag till dig mamma och
då släpper jag aldrig taget om dig!
Jag är stolt över dig, över allt du gått igenom och allt du klarat.
Jag älskar dig mer än allt annat i hela världen, du är min stjärna,
min hjälte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0