16 juni 2011

Hejdär!
Har precis käkat grekisk kebab som pappa köpte till mig och jävlar vad mättande den va,
fick knappt i mig halva xD
Gick ur grundskolan igår men de känns inte som sommarlov ännu "/
Planerade att åka till Göteborg för att träffa Aleks och Ronja och sedan åka hem igen
men de slutade med att jag åkte med hem till Aleks och sov där tills idag, Härligt! :)
Är dock cptrött idag men de är ju lov så man kan ju sova ut som tur va :)
Funderar på om ja ska dra mig ut på en promenad faktiskt, de va ju ett tag sen xD
Fast fick en liten promenix igår kom ja på nu men de skadar ju inte med flera ;)
Men ja, tror ja drar mig från datan till att börja med så ni får ha de fint sålänge :)
Hejdå!

Vackert vackert, jovisst..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0