ALEKS IS BACK!

Hejsan där i sommarvädret, eller kan man kalla det så när det är regn och rust. Iallafall här i Trollhättan, jag vet inte hur det är i Göteborg där Carro faktiskt bor;). Nu är ju hon i Danmark där dom pratar så konstigt och bloggen står totalt still, därför beslöt jag mig för att gästblogga här lite. Erkänn att ni saknar henne lite nu när hon är borta i konstigalandet? Jag förstår er faktiskt, för jag saknar henne lite jag med:( Men om jag inte minns helt fel är hon tillbaka på söndag eller någonting sådant:) Och då ska jag se till att det blir en riktig bloggerska av den bruden alltså. Ne nu ska jag trixa med håret på hövve sen dra mig utåt. Hejdå.
/Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0