9 juli 2011 - bloggning från Danmark!

Hey !!

Blev lite chockad nær jag såg att Aleks den busen hade bloggat åt mig lite :P
Men nu sitter jag hær i Danmark och knaprar lite godis som jag cyklade ca 5 km før (y'
Bor i ett litet mysigt sommarhus precis vid havet dær stranden ær ca 1,4 mil lång
full med fin sand och miljoner snæckor !
Har haft en underbar vecka men brænde sønder hela kroppen redan førsta dagen
nær vi tog en långpromenad længs stranden, ajaj men de har typ gått øver nu som tur va :P
Har æven besøkt fårupsommarland och sæby som ær en riktigt mysig lite by :)
Just nu sitter jag ensam och invæntar kusinerna och min faster samt hennes kille,
fast dom kommer inte føren runt 7 så de blir till att varva ner lite nu medan jag kan :P
Kan førsækra er om att jag inte pratar lika illa som jag skriver ;)
Haha, jag kom på idag att de fanns en liten dator hær någonstans, fast de har varit rætt
skønt att vara utan dator också ;)
Tja.. Detta var lite från min vecka, ni kommer få lite bilder på måndag skulle ja tro eftersom att
båten ær i Gøteborg runt 22.30 imorgon.
Och Aleks, Jag saknar dig också! <3
Ha de fint sålænge !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0