25 juli 2011

Hej!
Jag sitter just nu hemma hos min kära mor!
Blev en liten impulstripp till henne vilket var riktigt skönt,
har saknat min gammle mor !
Imorron kommer mormor och morfar hir och hälsar på,
har inte träffat dom på ungefär 7 år om ja minns rätt så de blir skoj!
Fick även reda på att min bror fyller hela 24 år idag, trodde han va yngre ju
men stort grattis till honom, hade hoppats på att han skulle hängt me mormor
å morfar hit men han va inte me dom på "landet" utan kvar i stan "/
Men nu ska ja gosa ner mig brevid mamma i sängen och kolla på tv igen :)
Vet inte hur länge ja stannar men kommer inte hem före torsdag iallafall,
Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Frida

Var bor din käre moder? :3

2011-07-26 @ 18:27:22
URL: http://fridaberglundsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0