2 Juli 2011

Hey There!
Har precis ätit grillat med familjen och några gäster som kom hit :)
Igår Var jag i Trollhättan där hela dagen spenderades med Aleks och Ronja.
Strandgatan hämnade vi vid utan tvekan xD
Idag däremot så kom Trollhätteborna till Göteborg där vi slösade lite tid på ingenting xD
Men Alltid trevligt att träffa dem två mupparna (a'
Jag är sugen på att bada också, i typ någon sjö men de kanske är lite sent
påkommet nu faktiskt xD
Imorron ska jag hem till min faster och sova där tills Måndag då det bär av till Danmark.
Har packat en stor del av morgonen också, alltid lika petigt med vad man ska ha med sig
osv xD
Har även städat rummet idag så att det förhoppningsvid ser bra ut när ja kommer hem :)
Men nu vet ja inte vad jag ska skriva mer eller..
Jag funderar på om ja ska pierca mig runt den 25 när jag får mina pengar
men vet inte vart ännu bara -.-'
Well, nu tog orden slut iallafall så..
Hejdå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0