12 juli 2011

Tjaaa!
Sitter här nyduschad och väntar på att håret ska torka lite bättre
så att ja kan kleta i lite vax om ja nu orkar xD
Runt 3 tiden ska jag träffa Alex i Stan sen får vi se vad som händer där.
Kanske bio eller en kletig mjukglass som sist? Who knows?
Well, jag lär bli lite off på bloggen tills typ imorron kväll eller något
skulle jag tro men får hoppas att ni överlever detta!
Kanske blir en och annan bild men lovar inget ;)
Hoppas även på att pappa kan växla in mina pengar till svenska idag
för ja har hört att Danska pengar inte funkar så bra här i Sverige xD
Men nu ska ja fördriva tiden på Facebook lite hade ja tänkt
så vi höres imorronkväll!
Hejdå!

Favorit i Repris? Nä kanske inte riktigt så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0