Som ett bildspel..

Jag får flashback från igår..
Men det ända jag minns
är dina fingrar i mitt hår..
Nej så är det inte..
Jag minns allting,
och du hade rätt om att jag skulle 
tänka mycket på det..
Men det kan jag inte hjälpa,
har nämligen hört att man inte
ska glömma sina lyckligaste
stunder..
Det lär jag inte göra heller..
Mitt huvud är nämligen som ett
bildspel, det går om och om igen..
och kommer aldrig försvinna!
Jag älskar dig! <3


Stand up and stay strong,
I will catch you if you fall..
I promise you<3


Kommentarer
Postat av: aleks

sv; i stay strong if you do it<3



jag älskar dig tjejen,helgen vi kör en tumme upp på det;)<3

2011-01-30 @ 12:08:56
URL: http://aleeksolausson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0