Långpromenad i snön!

Heej !
nu är jag tillbaka :D
Nu e jag trött för en gångs skull haha!
har gått en låååång promenad,
Har faktist hoppat i snön också får erkänna att
det va lite roligt haha xD
Imorron kommer Jennifer också och hon ville göra något galet,
Men vad är galet när man är i Jörlanda undrar jag då?
Men men vi hittar på något ! blir förhoppningsvis lite bilder med :D
Nä nu ska jag gå och ta en dusch tror jag faktist och sen får vi se vad som händer.
Puss å Kram!


Johanna e stolt fotograf :P

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Det är riktigt skönt att vara ute och gå i snön :)

Bara man har kläder på sig xD

2011-01-06 @ 23:08:20
URL: http://twoliepop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0