Jag har trasslat in mej i täcket :$

Jaa.. Rubriken säger väl hur läget ligger till haha.
Jag e pigg som vanligt och väldigt kissenödig men orkar jag gå till toaletten... Nope!
Jag försöker trötta ut mej själv genom att kolla på samma film flera gånger men de funkar inte de heller..
Fick ett mess av mamma nyss också... de värkar inte bli något innan lovet slutar,
Blir så besviken hade verkligen sett fram emot att träffa henne nu på lovet.
Pip pip pip pip... Katten har fått en leksaks råtta som piper varje gång hon rör den -.-'
Låter som om att hon spelar fotboll därute..
Nä nu ska jag kolla runt lite på de såkallade internet.
Ha de fint sålänge.
Puss å Kram!


ZzzzZzZzz... fast nä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0