hjgfd

Heej !

Har precis kommit hem från skolan och tryckt i mej en macka:D
Ska snart ta bussen till stan eller ja.. om en timma men ändå ;)
Peppad ju haha xD Funderar på att köpa hårfärg också Hmm??
får väl se, ska iaf bjuda Aleks på fika har jag bestämt ;)
Världens jävla slapp dag i skolan också haha xD
Först sovmorron till halv 10, sen hade vi ändå ingen lärare
så vi satte på en film och typ satt och tjöta lite,
sen satt alla typ och spela och lyssna på musik hela dagen xD
De kallar jag bra utbildning !
Men nu ska jag fixa lite grejjor och sen dra till Göteborg
höres senare!

Puss å Kram!


Det är alltid något som är fel.. Men jag hoppas
verkligen att det går bra denna gången..
Jag litar på dej.. Den sista chansen nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0