15.21

Heej..

Har precis kommit hem från skolan, eller jag för typ 40 min sen men
ändå. Har ätit en risifrutti och en rostad macka så nu e jag mätt.
Idag blir de väl till att kolla lite på min fysik, har ju omprov på
de snart gäller samt SOn.. Seegt med läxor.. Fast får inte så många,
hinner göra de mesta i skolan xD men men nu ska jag slappa lite
kela lite med min katt och bara ta det lugnt ;)
höres senare !


Puss å Kram!


Holding my breath when I just want to scream, hiding the face, I don’t want you to see..
I've been to hell and it looked just like heaven.

Talked to the pain, it's been here forever..


Kommentarer
Postat av: aleks

sv; carro..<3

2011-01-24 @ 21:15:54
URL: http://aleeksolausson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0