13.00

Hello!

Ja somnade runt 6 halv 7... blev väckt av pappa 11.15 inte många timmars sömn där inte.
Nåväl idag ska jag se vad min kusin hittar på i Göteborg,
hoppas på att hon vill träffa mej en stund eller ngt..
Annars blir de väl att gå ut i den kalla blöta snön och se vad Jörlandaborna hittar på.
Åh nu fick jag ett sms.. undra vem de va ifrån, aja kollar det senare xD
Jag e duktig, jag har bestämt mej att jag ska göra minst 50 situps varje dag
fram till sommarlovet börjar, började idag faktist.
Kommer bli spännande att se hur detta slutar xD
Nä nu ska jag prata lite med min bas, och se om jag hittar någon
bra låt att lära in :D

Puss å Kram!


Jag ger upp, jag pallar inte mera.
Jag kom inte hit för att göra dej lycklig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0