05.25 -.-'

Heej!

Japp jag är vaken och pigg som en mört eller ngt...
inte alls roligt detta, speciellt nu när skolan börjar också.
Kan ju inte både ligga i stenhårt sista terminen och vara sömnlös
de går lixom inte ihop.. Aja vi märker väl hur det går.
Bara 5 dagar kvar tills skolan börjar de betyder att det är ungefär 113 dagar kvar till jag fyller 16,
påtal om ananas... nä nu ska jag faktist släcka ner denhär datorn och sen ska jag dra täcket över
huvudet och hoppas på bättre tider ! Haha ingen som har något bra låtförslag??

Puss å Kram!!


Jag vet inte vart jag ska ta vägen,
allt blir bara krångligt och förvirrande.
Jag orkar inte mer...—

Kommentarer
Postat av: Nettan

Tack så mycket! :D

haha attans då! Då kanske posten har slarvat bort de:P

2011-01-06 @ 12:14:45
URL: http://findingyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0