.....

Heej..
Kom hem för typ 45 min sen,
så nu var det ungefär 18 timmar sen
jag var innanför denna dörren (Känns rätt härligt!).
Varav 7 och en halv spenderades
i Trollhättan, dit ja åkte imorse.
Träffade Aleks i typ 5 min,
strosade sedan runt i "Centrum"
resten av tiden..
kan nästan sätta mitt
hövve på att jag gick i alla affärer minst 5 gånger,
sen vet jag också nu att rulltrappan inne på Oden
har 71 trappsteg efter att ha räknar dem tre gånger.
Bra tidsfördriv ?
Åkte iallafall därifrån med tåget 15.41
drog till Jörlanda Pizzeria och käka,
Kan säga att jag var jävligt hungrig för första
gången på ett tag!
där träffade jag
Johanna som räddade min dag
med en huvudvärkstablett för mitt huvud var
seriöst påväg att sprängas !
Aja imorron blir de troligtvis pjamasparty!
Men men, nu ska jag sova!!
Vi höres imorron!

Juste, Grattis till Aleks som har namnsdag idag!


Ett förlåt hjälper inte ett skit
men det är de ända jag kan ge just nu..
Med en tår i ögat men med ett hopp
om att allt snart blir bra..
Cause i can wait forever just for you..

I can hear you sing the song in my head over and over again..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0