Gym + Nationella = Avklarat!

Halloj!
Har precis kommit hem från gymmet,
tagit en go dusch, sitter bara och tar det lugnt
ska strax göra lite läxor också!
Nationella gick bra enligt min lärare som
skrev till mig på Facebook.
"Carro! Nu har jag läst din berättelse och den fick mig att gråta.
Den går rakt in i hjärtat och är väldigt välskriven!
Det bästa du skrivit någonsin!
Jag hade hoppats att det fanns ett ämne som du skulle kunna väckas av och det gjorde det.
Tack för att jag fick läsa!! Kram Åsa"
Sedär ja, tänk att man kunde få sin lärare att gråta också?
Nu ska jag ta något att äta sen plugga!
Hejdå!!



Kommentarer
Postat av: aleks

du sa att hon ringde till dig när du smsa med mig?:S

2011-02-10 @ 18:49:41
URL: http://aleeksolausson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0