..

Godmorron!
Vaknade för en timma sen,
denhär sängen e fan underbar bortsett
från att de e väldigt ensamt att sov i den själv!
Gick ut med Buster,
Sen blev de frukost och strax blir de
något kalas hos syrrans andra syrra xD
Får se vad som händer senare,
men vi höres !
Hejdå!


Remember the day when you left me on the station,
when you look me in my eyes and says the three little words
that can hurt a human forever.
the three little words "i promise you".
the words hurt me over and over again.Remember the day when you left me on the station,
when you look me in my eyes and says the three little words
that can hurt a human forever.
the three little words "i promise you".
the words hurt me over and over again.
Remember the day when you left me on the station,
when you look me in my eyes and says the three little words
that can hurt a human forever.
the three little words "i promise you".
the words hurt me over and over again.

Kommentarer
Postat av: aleks

vem är undertexten till?

2011-02-13 @ 13:49:49
URL: http://aleeksolausson.blogg.se/
Postat av: aleks

sv; nej ingenstans.

jossie, egentligen emmelie också men nej du vet inte vilka det är

2011-02-13 @ 21:28:41
URL: http://aleeksolausson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0