02.12

Gomorron, eller nä jag ångrar mej!

Har precis kollat klart på en film och börjar
få tillbaka lite energi nu när man egentligen ska sova -.-'
Låter nästan som om att jag börjar vända på dygnet igen..
De får vi inte hoppas !
Imorron eller ja senare åker jag till min faster och sover där
med mina kusiner, de blir väl
lite film och så, mys mys!
Men nu hade jag tänka att försöka sova så jag orkar
upp sen.
Det regnar ute och då får vi hoppas
att jag somnar snabbare, har nämligen lättare för att
somna när de e lite ljud i bakgrunden de blir så äckligt tyst annars..
Men men vi höres senare!

Puss å Kram!!

I miss Someone and Someone is you <3

Kommentarer
Postat av: aleks

sv; ajjemen:)



det vet du så väl<3

2011-02-05 @ 09:44:06
URL: http://aleeksolausson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0