4 Augusti 2011

¨Hej i värmen!
Sitter här och väntar på att Alex ska käka så att vi kan
dra oss till ingetorp och bada, första doppet iår som sagt för min del ;)
känner hur kallt de kommer vara i vattnet redan nu men har ju faktiskt
lovat att ja ska bada me henne så får ta och göra de då :)
Annars händer de väl inte så mycke idag.
Om 11 dagar flyttar ja, är sjukt nervös men kul ska de bli! :D
Ja vill klippa mig!
är sjukt sugen på att snagga mig så att ja bara har kanske 1 cm kvar på hela hövvet :P
Fast vi får väl se vad som händer me den idén xD
Nu ska ja packa ner lite badkläder och ta mig något att litet ätt käka hade ja tänkt
så vi höres !
hejdå!

Bjuder på en gammal bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0