20 Juli 2011

Halloj!
Har inte vart så aktiv här på ett litet tag men de e inte så lätt
när man inte vet vad man ska skriva om så.. Vad vill ni läsa helt enkelt?
Igår fick jag ett brev hem från Strömma där de stod massa info och frågor
ja skulle fylla i och skicka iväg så imorron ska ja ner å lägga de i brevlådan.
Har även beställt klipptid så den 11 Augusti blir håret minimum kort,
Troligen blont eller rött också, vad tycker du?
Idag fyller även min älskade pappa 39 år så ett stort grattis till honom!
Dom far iväg till Danmark imorronbitti och med "dom" så ingår
Pappa, Anneli, Tommy, Lollo och Adam. (Tommy är pappas kusin med hans familj)
Dom kommer hem igen på Lördag kväll om ja inte minns fel för
på Söndag så ska vi på Roxette som sagt :)
Själv kommer ja vara hemma med Syskonen och ha de allmänt trevligt!
Tror att Thilda (syster) Älskar mig väldigt mycke för inatt vill hon till och med
dela säng med mig och inte kan man väl säga nej till de? :P
Eller så va de bara för att de är fullt hus ?
Men tror mer på att de är för att hon älskar mig ;)
Men nu ska ja dra mig här så skriver ja imorron om ja har något vettigt att komma med.
Hejdå!

Blond VS Rött? - Tyck till!

Kommentarer
Postat av: malin

RÖÖTT ;)

2011-07-21 @ 13:49:18
URL: http://snyggastrumpor.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag röstar då på blont! (:

2011-07-24 @ 14:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0